mys hemma

Coopertestet idag var väldigt jobbigt.. hade inte direkt tränat så mycket inför det, men jag blev nöjd med min insats just för jag sprang under HELA turen, även fast jag ville gå flera gånger!
Har kanske inte den bästa konditionen sen var det ösregn också
- Härligt härligt!

Var som en dränkt katt efteråt :( Haha
Nu ska jag bara ta det lungt hemma, för imorgon väntar en ny dag med nya utmaningar !
Går från 8 till halv elva imon, lycklig för det :)




Är lite arg över att denna snygga bikini topp är slut :( Jag kommer att göra allt och lite till för att få den !

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du var på cooper testet:)<3

2010-05-19 @ 18:45:32
Postat av: Sandra Andersen

Tacck så mycket, de tyckte ja med ;) haha <3

2010-06-01 @ 10:58:12
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0