feelings

Saknar min lilla vovve Hugo som är på semster sen i torsdags! Han kommer troligtvis tillbaka i mitten av nästa vecka... Älskar honom så mycket (:

Nästa vecka blir en väldigt härlig vecka då min syster ska gå på bal och det sista ska göras i skolan...
Dagen innan min födelsedag ska jag gå på massage och under min födelsdag ska jag få göra iordning mina naglar hos en jätteduktig tjej!

Jag ser verkligen fram emot denna toppen vecka!



Jag längtar tills jag kan gå barfota och barbent...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha va kul att se den bilde, kommer ihåg när jag tog den=D! Vimåste åka till min sommarstuga någon gång på sommarlovet(=!! :*

2010-05-30 @ 22:36:22
URL: http://sweetascandy.blogg.se/
Postat av: Sandra Andersen

Aa hahah jag med !

Ja absolut det måste vi, det är så underbasrt fint där :D

2010-06-01 @ 10:56:50
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0