weekend

I helgen har jag inte gjort det jag brukar vara, vilket innebär att jag är hemma och inte gör så mycket eller bara pluggar. Okej jag har pluggat lite... vilket är behövligt!
I fredags så var jag och åt middag tillsammans med några klasskompisar och efter det gick vi till filmstaden där vi såg remember me. Det var en väldigt fin film, med ett känslosam avslut. Det var mycket trevligt :)
Efter det åkte jag till Huskvarna och träffade Emil och hans sköna kompisar..

I går träffade jag åter igen dem och vi kollade på film och hade det chill !
Idag har jag tagit det lugnt men även jobbat en hel del...
Nu skulle klockan egentligen vara halv tio men eftersom vi idag dragit fram tiden är den redan halv elva :o Jag känner mig inte trött så som jag brukar vid denna tid vilket är skönt.
Imorgon har jag sovmorgon, tills dagen börjar med en påskkonsert i pingstkyrkan :) NICE


Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter najjs :D

2010-03-29 @ 11:23:04
Postat av: sandra andersen

Aa det är nice sötnos :) <3

2010-03-29 @ 14:07:48
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0