thegardencollectionbyhm

Sitter nu hemma och njuter av att jag är ledig idag! Mina andra lediga dag, var ledig igår för att min lillebror är sjuk och det fanns ingen som kunde ta hand om honom så då fick jag göra det men det var skönt :) Igår kväll var jag och Emil På Twin City och åt - det var väldigt trevligt och väldigt gott...
Jag älskar lediga dagar!

H&M har fått en jättefin kollektion som heter the garden colletion by H&M och är precis i min smak - väldigt romantisk och söt!

Beställde några av alla de plagg jag fastnade för.. Ville köpa mycket mer, men får vänta lite ! Man kan juh ändå inte börja använda klänningar nu, även fast jag önskar jag kunde.

Här kommer några bilder på en del från kollektion - Lägg märke till den vita, tajta och underbara klänningen!












Ja här är då den klänningen jag skrev om!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skitsnygga kläder! I love them ;D

2010-03-22 @ 10:33:58
Postat av: Sandra Andersen

Visst är de ! Love them :) <3

2010-03-22 @ 13:58:33
URL: http://sandraandersen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0