sjukling

Är idag hemma på grund av att jag åkt på en ordentlig förkylning och känner mig väldigt trött och hängig!
Väldigt tråkigt att jag missade våffelpartyt i skolan som vi skulle ha på företagsekonomin..Haha 
Jag får äta våfflor hemma istället.
Tråkigt bara att jag varken känner lukt eller smak, jag hatar att känns såhär!
Det känns så tråkigt och meningslöst att äta :(
Åt precis en hel vitlöksklyfta och då kände jag bara att det brände i munnen, men till och med den starka klyftan lyckades inte få mig att känna någon smak.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker synd om dig:/:)

Haha kul att du testade med en vitlöksklyfta;D

Jag saknade dig i skolan idag men våfflorna var toppen! Tog lite extra grädde ;D

Puss, hoppas du kommer snart sjukling :D<3

ps. hoppas du inte blivit smittad av caroline xD

2010-03-22 @ 15:06:59
Postat av: Sandra Andersen

Haha tack så mycket Lisa! Det hoppas jag med.. vill juh träffa dig sötnosen :)



Vad bra... Hade johnyy gräddat dom bra eller? :)



Haha nej det får vi verkligen inte hoppas.. jag tror inte det kommer hända, eller jag hoppas inte det iaf :) PUSS <33

2010-03-22 @ 15:50:40
URL: http://sandraandersen.blogg,se
Postat av: Lisa

Haha , Johnny är mästaren på att grädda våfflorna!

Hoppas våfflorna gör dig lite kryare nu :) Ha nu inte för bråttom med våfflorna utan njut och glömm inte att dem ska vara riktigt knapriga och safftiga ;D

Du är grymm! <3 :D

2010-03-22 @ 19:31:53
Postat av: Anonym

Caroline? Ni menar väl inte mig? Krya på dig gumman<3

2010-03-23 @ 15:09:58
Postat av: Linda

Hoppas du blir frisk till fredag för

då ska vi ha kul xD

Krya på dig <3

P.s Vi hade tänkt se remember me på bion:)

2010-03-23 @ 17:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0