Skolavslutning den 10 juni

Idag var det skolavslutning, så sjukt underbart att det äntligen är sommarlov... Känns verkligen overkligt men så skönt :)
Vaknade upp runt halv åtta imorse och insåg att jag mådde skit för jag var bade yr och illamående samt med en dunknde & jobbig huvudvärk och det är inte skönt att vakna upp till !

Ja beslutade mig då för att inte gå till skolan efter att jag tagit en tablett så jag somnade om, men vaknade en timme senare av att mamma ringde och tyckte jag skulle åka vilket jag också gjorde !
Det är konstigt att man kan känns sig så mycket bättre på en timma, som jag gjorde :)

Alltså 20 minuter hade jag på mig att göra iordning mig inför den årliga skolavslutningen och resultatet blev ju som det blev  ;)

I LOVE THIS DAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0