Fannys stuga - 1 juli

Nu lägger jag äntligen upp lite bilder från förra veckan då jag och Fanny var i hennes stuga, strax utanför Gränna... Det var super mysigt och jag längtar redan tillbaks !

Det är en otroligt atmosfär av lugn och med kor som skapar en äkta lantkänsla :)
Under förmiddagen under dag nummer 2 tog vi en cykelutflykt till en badplats, som var belägen cirka en mil från stugan...så snacka om att vi fick dagens träning i den heta värmen som var!
Två mil cyklade vi, sjukt duktigt utav oss !






















Fanny vid badplatsen...


och jag vid badplatsen


Fannys fina blonda hår !


Kunde inte bestämma mig för vilken bild jag skulle välja på fanny för det fanns flera fina, men jag valde denna tillslut !


Kolla in huset och läget...


The sky is blue, blue

Vi spelade även en del kort. . .


Passionen för sill är stor!


It was hot outside . . .


Senare på dagen åt vi glass innan vår hemfärd


På vägen hem stannade vi på kroatorpet och fikade !


Bild på Fanny på Kroa!

Kommentarer
Postat av: fanny

Gud va fina bilder(=, jag är så fin utan smink host haha;)

Men alla naturbilder o så var jätte fina!

Pusss

2010-07-07 @ 11:14:08
URL: http://sweetascandy.blogg.se/
Postat av: Sandra Andersen

Du är verkligen jättefin utan smink.. todally natural and beautiful :D Puss

2010-07-07 @ 17:00:05
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0