Vilken underbar dag!

Jisses vilken sjukt rolig dag jag haft idag!
Allt har gått enligt planerna och det har varit mer än roligt :)
Den roligaste stunden var självklart på idrotten idag i skolan då vi hade dans, vår egen dans!
Det är verkligen en egen och speciell dans.. Sexig, vild och galen kan man förklara den med bra ord!

Jag känner mig som en stel pinne, som misslyckat försöker vara riktigt sexig när vi dansar!
Haha.. Folk verkligen stannade till utanför och kollade och jag tror till och med att de tände till på oss !
Nej, men det var riktigt kul i alla fall

Har även beställt biljetter idag till "Wätterkyssar" tills imorgon, har hört att den ska vara väldigt bra och det tror och hoppas jag på,  med att den har fått en femma i betyg så tror jag inte det kommer bli någon besvikelse.

Nu ska jag snart upp i köket och bake en kaka åt och till mina syster... Visst är man en snäll syster?!
Var på stan nyss med mamma och hittade min fina svarta spets klänning som jag velat ha ett tag, bara för att den ser ut och är som en dröm (bild på den kommer nedan).

Sen ska jag göra klart historia brevet och visa min lärare vad jag går för om jag vill :)

Imorgon är det fredag vilket innebär att en kort men skön helg väntar! Kan det bli bättre?
Nej jag tror inte det kan bli så mycket bättre faktiskt !

GOD KVÄLL!


Bild på min nya fina dröm!


Kommentarer
Postat av: Moses aka f.d hubbe

:D! man blir så glad när man läser din blogg, Sandra ! :D <3

2010-01-21 @ 22:27:44
Postat av: sis

Tack så hemskt mycket för kakan älskling ! Den var mycket uppskattad :) Och klänningen var jättefin ! Hoppas Wätterkyssar är bra ikväll ! LoveU<3

2010-01-22 @ 09:59:10
URL: http://sandraandersen.blogg.se/
Postat av: sandra andersen

Va bra att den var god, var lite oroad över att den inte skulle vara det! :)

Det hoppas jag med, tacck älskar dig med <3

2010-01-22 @ 15:08:15
URL: http://sandraandersen.blogg.se/
Postat av: sandra andersen

Tacck så mycket Matilda, vad roligt att du tycker det :) Pusspådig sötnos <3

2010-01-22 @ 15:09:06
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0