Ny dag!

Godmorgon!

Håller just nu på att göra iordning mig inför ännu en ny dag ! 
Om en stund ska jag nämligen åka och träffa Lisa, då vi ska plugga en stund innan skolan och göra klart ett historia arbete tills på fredag. 
Själv tycker jag att vi är väldigt duktiga som gör detta, men får hoppas det visar sig på betyget med.

Jag har ganska mycket att göra denna dag, så det är bra att jag är så pigg som jag är!

Ha en fin dag :)


Blev tvungen att ta ett foto på detta som föreställer en buske som är täckt med is !

Kommentarer
Postat av: Lisan

Sandra, äre inte dags för en fika snart på napolion eller någonstans ;D ? puss<3

2010-01-20 @ 20:45:22
Postat av: Sandra Andersen

Joo Lisa det tycker jag verkligen :) Det är så mysigt och gott :*

2010-01-21 @ 08:35:04
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0