I skolan tillsammans med en god snickerslatte

Sitter nu i skolan och har historia, var precis uppe på Coffehouse by George och köpte en "Snickerslatte" .
Har länge velat testa en sådan och nu är det gjort, så jag ger den betyget; God!

Vi håller nu på att skriva ett brev om Industrialismen och 1800-talet och vad det innebär.
Jag låtsas i brevet att jag är en fattig kvinna som arbetar hårt för en överlevnad, medan det är jobbigt för att samhället är så ojämnställt. 
Jag tycker det är riktigt roligt att läsa och lära mig om hur kvinnor haft det i samhället och dess utveckling...

Vi har snart lunch vilket jag ser fram emot eftersom jag är hungrig och därefter är det idrott på Friskis, vilket innebär; Let´s dance!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0