Fy på dumma och sura busschaufförer!

Dagen var idag väldigt bra... Vi hade först problem med den egna dansen vi skulle göra, men sen gick det framåt och den är super sexig och bra nu! :)
Nej men den är nästan färdig och det känns bra.

Dagen blev mindre bra när jag och syster möttes utav en väldigt otrevlig busschaufför när vi skulle till Huskvarna senare idag.
Vi hade varit och köpt en hamburgare var från Mc Donalds och sprang för att hinna med 121:an.
Busschaufförerna brukar för övrigt vara trevliga på den bussen, det var just därför jag blev chockad.

Han sa till Johanna surt och otrevligt att hon inte fick äta hamburgaren på bussen, som hon höll i högsta hugg...
Hon svarade då med att hon inte skulle det, utan vänta tills hon var framme.
Han säger surt tillbaka;
- Det är inte någon jävla restaurang här om du tror det!
- Det tror jag inte heller, svarade Johanna.
- Lägg ner den där någonstans, svarade han tillbaka.
Och Johanna visade att hon la ner den och sa;
- Ja, men om du inte tror på mig, så ska jag visa att jag lägger ner den här.

Stackars människa, han var säkert en kvinnohatare.. Vad tycker vi om sådana?
Illa.


Sitter nu i sängen tillsammans med en nyduschad hund som ser extra söt ut just därför. Hugos päls är fluffig, lockig och tjockare :) Gulligt eller hur?
Ska fortsätta kvällen med att måla naglarna och göra sådant som man inte hinner göra annars.

Kommentarer
Postat av: Sis

Han var verkligen inte trevlig, men vi hade en bra dag iallafall tycker jag :) Loveya <3

2010-01-12 @ 20:57:22
Postat av: Sandra Andersen

Nej fyfy, det var han verkligen inte!

Yes det hade vi, Puss älskar dig med :* <3

2010-01-12 @ 21:28:27
URL: http://sandraandersen.blogg,se
Postat av: mitti

haha, var han stockholmare?:P

2010-01-13 @ 21:13:42
Postat av: Sandra Andersen

Kanske? Han var kaxig ialla fall, känner du till han 121 åkaren?! :)

2010-01-13 @ 21:16:54
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0