De senast tagna bilderna

Här kommer lite bilder som nyligen är tagna, har inte kopplat in kameran på ett tag...


Bara för att denna pälsmössa är jätteskön, brukar ha den när jag är ute och går med mina glada vovve bland annat! Päls, päls...


Mina nymålade röda naglar. Röda naglar tycker jag är hetast... Alltid!


På bilden ser den inte så mysig och god ut, med fin i färgen! Detta är en jättegod frukt dessert som min syster mixade till, när vi var hos våra kusiner i Lördags... Mycket godare än glass eller något annat onyttigt. Frukt slår allt!


Marabous mint krokant choklad är god!
Brukar alltid belöna mig med någonting efter att jag jobbat, sist blev det en sådan :) MUMS



Nemen oj! Kolla vad jag hittade när jag var på a6 för ett tag sedan. Alla D&G:s nya parfymer i miniformat.
Den godaste enligt mig är " La lune" Luktar underbart :) Lukta på den.


Det var allt.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Frän mössa gumman :)<333

2010-01-14 @ 09:44:40
Postat av: sandra andersen

Yees! Den är väldigt skönt :)



Pusss på dig <3

2010-01-14 @ 10:00:49
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0