Tjohej för en underbar helg!

Nu var det ett tag sen jag bloggade!

Har haft mycket att göra och tänka på de sista dagarna, men nu väntar ännu en skön och efterlängtad helg som ska bli superskön!
Är just nu hemma och tar det lugnt, har hunnit med att städa mitt rum som jag inte gjort på länge, rostat musli och ska nu måla mina naglar i någon fin färg.

Imorgon ska jag träffa min vän Matilda som jag inte träffat på jättelänge, känns som en evighet!
Vi ska träffas någonstans i stan och fika :) Jättemumsigt!

Sen ska jag försöka plugga lite, för jag har ett prov och en hemtenta till nästa vecka innan lovet :) 
Självklart ska jag kämpa tills dess!

Ha det finfint...



Ja, här är ett resultat efter en promenad i ett just nu väldigt snöigt Sverige

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0