Mina fina hund!

Jag har under dagen varit väldigt orolig över min hund, för den försvann plötsligt.. Och ingen kunde hitta honom!

Jag kände mig hemskt hjälplös för jag var inte hemma för tillfället, så jag kunde inte hjälpa till att leta efter vovven. Jag gick ut en sväng i skogen nära oss och på de ställen han tycker om att springa på, men där fann jag honom inte!
Men jag kom hem för en stund sen och nu är han upphittat, vilket fick mitt hjärta att må lite bättre!
Det var en äldre dam som hade hittat honom på motorvägen... han kunde lika väl vara död!

Men nu är jag glad och trygg över att han lever :)

Hugos lilla gosedjur !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sandra du får ringa om du behöver hjälp med att leta efter hunden någon mer gång. Jag är proffs på att leta efter hundar ;D puss <3

2010-02-23 @ 19:24:16
Postat av: sandra andersen

Jaa tack så mycket Lisa!

Det är perfekt :* Det ska jag verkligen göra.. :) PUSS

2010-02-24 @ 08:07:26
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0