Alla hjärtans dag

Ja idag är det alla hjärtans dag som säkert ingen missat!
Jag tycker personligen att denna dag är lite för överskattad och tillgjord på något sätt...
Bara för att det är "alla hjärtans dag" ska alla par gå ut och äta och vara tillsammans med varandra.
Varför kan man inte göra det någon annan, vanlig dag?!

Jag har inte firat denna dag.. Jag och min kärlek Emil ska istället ta och göra någonting kul tillsammans när ingen annan gör det, då inte det är fullbokat på varje restaurang bara för att det är någon dag som kallas "alla hjärtans dag" äger rum.
Jag gör hellre det någon annan dag, då känns det mer speciellt!


Detta fick jag idag från mum




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0