Hurtiga dagen

Gick upp klockan sju imorse för att åka och träna tillsammans med syster :) Det var väldigt skönt.. eller om jag ska vara helt ärlig var jag väldigt nära att låtsas-försova mig för det var så underbart skönt att ligga kvar i sängen den tiden på dygnet och det gjorde det inte enklare av att hundarna låg och mös bredvid mig...

Efter träningen gick vi till bernards och åt frukost.. Jag köpte även en (två) påsk marsipan-tupp, för jag är inte riktigt som alla andra vad gäller mat, jag tycker om speciella och annorlunda saker likt marsipan :)



Min bror hade köpt dessa fina tulpaner till mig igår - gulligt!
Det är sådana överraskningar man blir riktigt glad utav :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0