Plugg



Såg nu här att jag har franska prov på Måndag!

Fy fan säger jag bara..
Men men, det blir bara till att öva.. Ja ? När? Imorgon
Kul kul.. Nej
Är så trött på skolan tyvärr...

Men om man tänker lite längre fram så har vi snart jullov, så jag ska fan kämpa in i det sista, för jag vill känna mig förtjänt utav ett lov :)

Nästa vecka har jag;
- Franskaprov
- Naturkunskapsprov
- Engelskaprov

Så jag har lite att göra..

Och dessutom har jag mycket saker jag vill göra nästa vecka som;

- Gå på bio gånger 2
- Träffa Fanny och köpa julklappar
- Hinna slappna av lite åtminstonde?! (blir nog tyvärr inget av det)
- Var det något mer? Aa något var det, men har inte det på hjärnan nu!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, så mysigt me jul ju:D

Vi kanske kan shoppa på onsdag, elr när kan du??

Pusssötiis:*

2009-11-30 @ 14:12:47
URL: http://sweetascandy.blogg.se/
Postat av: sandra andersen

Aa det blir toppen, see ya :*

2009-12-01 @ 13:30:13
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0