Drömmar




Livet är alldeles för kort för att inte gör något bra utav...
Varje gång jag känner att jag inte har roligt får jag panik inom mig och känner att jag måste göra någonting!

Man tänker ofta på framtiden och alla drömmar, att allt kommer vara perfekt när man blir äldre och man fantiserar så som man vill ha det!
Men varför inte förverkliga sina drömmar nu och lev och gör det man vill, istället bara för att alla tankar ska vara drömmar som man hoppas blir verklighet !?

Lev i nuet och gör vad du vill..
Att drömma är självklart viktigt med, men allt man kan förverkliga nu är värt det..

Att drömma och fantisera är något fint som är roligt och såväl viktigt  

Så fortsätt leva och fortsätt drömma, för det är något vi människor är värda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0