Underbara dag - Today is a fucking good day



Sådana här dagar älskar vi!
Fyfan vad glad man blir när man slutar tidigare och inte vet om det!
Det blir verkligen en jätte positiv överraskning :)

Ja, vad är klockan, 1 och jag har hunnit med att göra Nationella provet i matte, del 1.
Fikat med Söta Lisa på napoleon, Mums!  Där vi för övrigt träffade på en riktigt dum biatch, gått lite i butiker på stan och hunnit åka hem! 

Nu ska jag fixa naglarna och göra om lite på min sminkhylla :)

Detta är en sådan dag då man gör sådan man inte hinner göra annars, då bara ett ord snurrar i huvudet; PLUGG!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var supermysigt :) Lycka till med naglarna, tänkte att jag också skulle göra det... få se vem som lyckats bäst imorgon ;D haha..kram <3

2009-12-09 @ 15:04:29
Postat av: Sandra Andersen

Haha aa det var det, tack så mycket, ska nog måla dem lite nu :)

Aa det får vi pussochkram :) <33

2009-12-09 @ 20:06:31
URL: http://sandraandersen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0