Se det snöar!




Jihoo... underbart.. Det snöar ute!
Det som jag längtat till så länge :)
Det är så himla härligt när snön virvlar i luften..
Det är verkligen en sådan härlig dag, där snön är perfekt och med denna kalla vintertemperatur.

Imorse hade vi nationellt prov i matte Del 2. .
Det gick sådär, en uppgift speciellt hade jag riktigt problem med och satt typ en halvtimma med, men får se hur det går..

Så nu sitter jag och Lisa här i skolan och väntar på att få åka till rosenlundsbadet för vi ska bada på idrotten!
Ska bli roligt att ta sig bikinin igen :)
Det är bara jag, Lisa och tre till som är duktiga och är med på idrotten! Men men ... Det blir nog roligt ialla fall :)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi kommer äga på idrottslektionen sandra ;) kram kram<3

2009-12-15 @ 12:43:06
Postat av: sandra andersen

Ja det kommer vi verkligen.. Haha :)

Puss på dig :*

2009-12-15 @ 12:48:33
URL: http://sandraandersen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh ja det är så sjukt underbart med snö:D!

Pussspusss

2009-12-15 @ 17:37:00
URL: http://sweetascandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0