Otur med klädköp


Det är helt sjukt vilken otur jag har med de kläder jag köper…

Alltid blir det rea på dem någon eller några veckor efter att jag just köpt dem, vad det nu kan vara..

Det är så otroligt frustrerande… Jag blir alltid lika besviken när man ser att ens plagg hänger där tillsammans med lika många som fanns när jag köpte det

Jag borde alltid vänta, för kläderna som jag köper finns alltid kvar.. Hm vill inga köpa de kläder jag köper eller varför? Haha

 

Kan ta ett exempel; hittade en klänning på H&M för cirka 2 månader sedan. Köpte den direkt för jag tyckte den var så fin och billig. Den kostade då trehundra kronor.

Några veckor senare sänktes klänningen till tvåhundra kronor.

Idag kostar den 129 kronor! 
Hm, typiskt?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0