Onsdag - En bra dag i skolan

Just nu sitter jag i skolan och har svenska. Vi håller på och läser deckare, så jag har idag påbörjat min bok som heter "Den misstänkte". Den verkar ganska bra än så länge, men får se vad som händer!

Idag efter skolan ska jag träffa min fina vän Fanny, vi ska på jakt efter julklappar och antagligen ta en mysig fika någonstans!
Besök hennes fina blogg på; www.sweetascandy.blogg.se

Tycker vädret ute idag är jättehärligt, men minus grader och fin vintersol :)
Jag tycker det är fint när det är lite frostigt ute, då trädens alla grenar är vita av frosten och kylan riktigt nyper tag i ens kinder...
Nu väntas bara snön komma, känns som att den ligger i luften

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Aw tack för länkningen :D!

Blev inte många julklappar men de är ju sjukt svårt att veta vad man ska köpa!

Tack för en mysig dag!

Pussspuss:*

2009-12-02 @ 21:13:41
URL: http://sweetascandy.blogg.se/
Postat av: sandra andersen

Aa det är inte alltid lätt med julklappar!

Taccktacck...

Puss sötnos :*

2009-12-04 @ 20:21:42
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0