Nu är den sköna helgen slut - Nu kommer stressen!



Nu är helgen snart slut igen.. Och en härlig skolvecka väntar!
Okej, jag ska inte klaga på skolan nu för vi har inte så mycket att göra, om man jämför vad vi haft nu den senaste tiden.

Nästan vecka har vi ett SO arbete om FN som ska in, men det är nästan nästan klart, så det känns skönt :)
Men till näst nästa vecka ska en bok vara utläst och klar och jag har börjat men inte kommit så långt...
Den är på cirka 400 sidor och jag har kommit långt tycker jag själv?
Nej endast 60 sidor :o
Jag som har suttit så mycket och läst i den tycker jag, men det är så jävla seg för jag kommer inte framåt!!
Så nästa vecka blir till att läsa. Läsa mycket med andra ord!

Så nu är det några timmar kvar av helgen, så passa på att njut nu alla...För snart börjar det igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0