Mina julklappar julen år 2009

Här kommer bilder på mina fina julklappar som jag fått denna jul;


Escada presentask med Parfymen "Desire me" med en bodylotion, samt showergel


Min efterlängtade digitalkamera som jag tagit alla dessa bilder med!


Presentkort från; Make up store och KICKS

Massagecreme och scrub med doft av papaya & pineapple från OPI

 
4 små minilack från OPI  " Mini Merries"
 

2 små söta trosor från Sis


En inpackning och ett par söta strump/tofflor från min vän Fanny :)
 

Ett silver armband och ett par öronhänger i silver


En bodylotion som doftar ljuvlig vanilj


En söt tröja med volanger över axlarna från Sis


Ett par tofflor med rosa spets och rosett framtill


Den här bilden blev inte bra, hur jag än försökte. 2 ögonskuggor från Id; Queen Tiffany och Vanilla sugar


En svart Bh från Passionata


"Vår kok bok" från mamma...


Ett ämnesblock som jag alltid velat ha


Ett par ceriserosa / lila trosor med rosetter


En träningsbh - Äntligen! Har aldrig ägt en sådan...


Ett presentkort på en massagebehandling


God Jul önskar SF - Bio presentkort


En av mina absoluta favoriter; Filmen - A cup of love



Ett nagellackskit samt läppstiftskit


Presentkort från "Köpmannaföreningen Jönköping"(gäller nästan alla(99,2%) butiker i Jönköping)


Ja, det var alla julklappar för detta år och jag är mycket glad och nöjd över dem!

En julklapp som jag inte har med på bild, är en klocka som jag fick utav Emil, en jättecool hel röd.. Bild på den kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Va kul att du fick så mycket som u har önskat dig!

Alla trosor var verkligen super söta!

Pusssötnos!

2009-12-28 @ 12:39:00
URL: http://sweetascandy.blogg.se/
Postat av: Sandra Andersen

Aaa det var de !!

Ja det var roliga klappar.. :)

2009-12-28 @ 21:18:38
URL: http://sandraandersen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0