Min natt...

Tänkte nu berätta lite om hur jag hade det inatt tillsammans med min kompisa Lisa, på lussebion!

Det var väldigt kul alltihopa, trots att jag var svintrött under den sista filmen som varade från fem till sju i morse ...

De tre filmerna var;
- Snabba cash 
- Old dogs
- Up in the air

När vi fick reda på att vi skulle se "Snabba cash" som första film, blev jag jätteglad!
Den som jag sett fram emot att se på premiären, den 15 Januari :)

Den var ganska bra, men eftersom jag har boken att jämnföra med, så blir filmen tyvärr sämre, men det var fortdarande rolig och spännande och kolla på.
De andra var två komedier, som var ganska roliga med...kanske man inte kan tro eftersom jag sov under den tredje, men det gick inte för ögonen, jag riktigt kämpade med att hänga med i filmen, Haha ;)

Nu sitter jag i sängen.. Vakande för en stund sedan, Känner mig pigg idag!
Härligt :)

Nu ska jag göra iordning mig, sen göra en uppgift till skolan och sen åka en stund till stan och köpa klappar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0