Läsning...




Sitter nu här i sängen min och försöker koncentrerar mig på att läsa ut boken, som ska vara klar tills på Tisdag! :)

Dagen har inte varit så lång på grund av att jag sov fram till cirka ett.
När jag vaknade var jag förvånansvärt pigg, så det var jätteskönt.. Har idag köpt ytterligare några julklappar.
Känns skönt att inte vara ute i sista sekunden och stressa, så ska försöka köpa de sista nästa vecka :)

Imon börjar jag sent i skolan, vid halv 12, så då får jag chans att ta igen mina timmar som jag missade inatt.
Bara en skolvecka kvar! Underbart skönt, är så lycklig för det!

Är det någon mer än jag som längtar efter det efterlängtade goda julbordet?
Tycker julbord är det godaste som finns.. mmmmmhh

Kommentarer
Postat av: mittan

jag längtar med efter julbord!:D

2009-12-13 @ 22:40:19
Postat av: Sandraandersen

Ja, visst är det underbart :)

2009-12-13 @ 22:44:53
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0