Influensa vaccinet

 

Herregud… all denna uppståndelse och oro över svininfluensan, är sjuk!

 

Jag tycker det är så överdrivet och dramatiserat så det finns inte…
Jag ska lägga fram mina åsikter om vad jag tycker om denna förstorade influensa och vaccinet.

 

Jag resonerar såhär att svininfluensan är som med många andra sjukdomar, farlig för de människor som är svaga i sig eller ingår i riskgrupperna, självklart!

Vilken sjukdom som helt drabbar såklart hårt de människorna som är svaga eller har någon annan sjukdom.

 

Jag tänker inte ta någon spruta, för det första så ingår jag inte i någon riskgrupp, jag är helt frisk och kommer då överleva svininfluensan.

Och för det andra är jag så spruträdd att jag inte tycker det är värt att spruta in någon vätska i kroppen, plus att man dessutom inte vet hur den kommer påverka ens kropp i framtiden, kanske på ett mindre bra sätt?

 

Jag förstår verkligen om barnfamiljer vaccinerar sig, för barnens skulle, eftersom de kan bli riktig sjuka.

Jag blir hellre sjuk än att ta någon spruta? För jag är verkligen inte rädd för den.

Tycker bara det är så roligt när folk är livrädda för denna influensa…

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Goooo Sandra !;D<3

2009-12-09 @ 15:06:41
Postat av: Sandra Andersen

Haha, yees :*

2009-12-09 @ 20:05:45
URL: http://sandraandersen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0