Ett extra sinne




Jag tror i vissa lägen att jag seriöst har ett extra sinne…

Senast idag satt jag på bussen och jag kände plötsligt en känsla av att jag skulle träffa min kompis Lisa på stan.

När jag hoppade av bussen och gick mot affärerna, så lade jag direkt märke till Lisas basker och såg då att det var hon och hennes kompis Ida som förövrigt är en barndomskompis till mig.

Jag blev chockad men samtidigt glad, så jag stod och pratade lite med dem och gick sedan vidare…

Det har hänt flera sådana saker som påminner en om att man är speciell?

Haha låter jätteroligt och fjantigt.. men det känns magiskt


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha jag hade inte räknat med det :D sorry att vi inte hann snacka mer med dig men min buss gick typ precis då , 25 kommer ju alltid i tid du vet xD <3

2009-12-23 @ 12:46:29
Postat av: sandra

neejdå det är helt lugnt sötan, vi hann juh prata lite, trevligt att prata med er, Puss ses snart :*

2009-12-23 @ 19:48:06
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0