Dumma föräldrar - Oförskämda barn


Jag blir så arg när jag tänker på sådana föräldrar som serverar allt för deras barn och gör dem så oförskämda, bara för att de blir så bortskämda så det är pinsamt!

Barn som får allt de pekar på kommer, verkligen få problem i framtiden.

Men dumma föräldrar som tror de gör något bra och är snälla, när de ger och ger så barnen inte få en egen uppfattning om hur mycket pengar är värt, gör riktigt fel, vilket jag tycker är oansvarigt.

 Jag är verkligen glad att jag inte uppfostrad så, för jag vet hur sådana barn kan bli…

Så oförskämda så det är pinsamt! Fy vad jag tycker illa om oförskämda människor!
Så oerhört pinsamt och otrevligt

Jag tycker det är helt okej om föräldrar visar barnet att det är inget speciellt att bo som vi gör, eller att du får så mycket, lär den att vara trevlig ändå mot andra människor och inte skryta om vad den har, men inte alla ”dumma” idioter som skryter och blir dumma. Nej sådana gillar jag inte…


Jag är glad att jag blivit uppfostrad så som jag blivit, för jag är oerhört tacksam att jag inte är kräsen, finkänslig eller beroende av mina föräldrar på något sätt, för det skulle vara hemskt jobbigt!

Jag har blivit van tidigt att klara mig själv och på det sättet har jag blivit jätte självständigt vilket är oerhört skönt!
Jag skulle inte vilja beroende av saker från mina föräldrar, att de hämtar en direkt när man ringer eller får pengar när man vill...


Många kanske tror jag har ett sådant liv. Men det är långt ifrån och jag skulle inte vilja ha det heller!

Jag är självständig och sliter för att klara mig själv och alla pengar jag gör åt, har jag tjänat själv.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Sandra duhar så sjukt rätt!

Och du är typ världens bästuppfostrade barn!

Söötnos!

2009-12-06 @ 22:52:33
URL: http://sweetascandy.blogg.se/
Postat av: sandra andersen

Tacck så mycket Fanny :)

Du är också mycket bra uppfostrad raring :*

2009-12-07 @ 13:45:52
URL: http://sandraandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0