1:a December




Idag är det första December och bara för att det är i December månad, känns det jätte juligt och härligt!
Julen är verkligen nära och det känns med allt julpynt som fyller våra hem och alla ljus som lyser upp i stan :)

Julen är den klart den bästa högtiden av alla, jag förknippar den med mycket stämning, klappar och mys!
Plus att det är jättegod mat som man äter på julbordet, samt godsaker som knäck, kola och annat mumsigt godis!

Idag är det skola, ska snart göra min i iordning, pluggade sent igår...
Så jag har sovit väldigt gott :)

Hela veckan är fullspäckad med saker, plus att jag har två prov kvar att göra.
Men det är det värt, för vi har snart jullov och då är det inga läxor eller prov

WOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0